27 Mayıs 2014 Salı

Ferdi Tayfur-Beni Ağlatmaya Kimin Hakkı Var

Beni Ağlatmaya Kimin Hakkı Var Dinle FERDİ TAYFUR - BENİ AĞLATMAYA KİMİN HAKKI VAR Dinle



Beni Ağlatmaya Kimin Hakkı Var Şarkı Sözleri


   Ferdi TAYFUR - BENİ AĞLATMAYA KİMİN HAKKI VAR Şarkı Sözü


Kalmasın gönlümde ondan bir eser,
Izdırapdan başka ne verdi bana,
Bütün duygularım isterse bitsin,
Çekilsin dünyamdan çekilsin gitsin.

Beni ağlatmaya kimin hakkı var,
Beni sızlatmaya kimin hakkı var.

Yaşantım sanki ecel yanımda o varken,
Çekilsin dünyamdan çekilsin gitsin,
Acılar bitmez dertler tükenmez o varken,
O varken,o varken,o varken.

Beni ağlatmaya kimin hakkı var,
Beni sızlatmaya kimin hakkı var.

Severken sevmeyi çok gördü bana,
Mutluluk istedim dert verdi bana,
Bir gün güldürmedi çok gördü bana,
Çekilsin dünyamdan çekilsin gitsin.

Beni ağlatmaya kimin hakkı var,
Beni sızlatmaya kimin hakkı var.

Yaşantım sanki ecel yanımda o varken,
Çekilsin dünyamdan çekilsin gitsin,
Acılar bitmez dertler tükenmez o varken,
O varken,o varken,o varken...

Söz-Müzik: Bayram ŞENPINAR

0 yorum:

Yorum Gönder