2 Mayıs 2021 Pazar

Tuğçe Kandemir - Ah Ellerim Kırılaydı - Şarkı Sözleri - Klip

Tuğçe Kandemir - Ah Ellerim Kırılaydı - Şarkı Sözleri - Klip



'' Ah Ellerim Kırılaydı '' sözleri ile;

Güzeldi gördüm gözleri. Uzaktan uzaktan . Haberim yoktu benim böyle bi tuzaktan. Geçtim günahını , Yazdım sabahlara kadar . Gezdik sokakları , Güneşler doğana kadar . Bilemedim ayrılırsın . Başkasına katlanırsın. Bi özler kahrolursun. Olmadı . Unutupta gizlice , Elim gider telefona. Yıllar geçti aradan , Arasam mı bu gece ? Ah !ellerim kırılaydı ... O numara ben unutaydım . Gözlerini kurutaydım. Seni öyle arasaydım. Ben seni nereden aradım? O sesini duydum. Durdum durdum. Şeytana uydum. Bilemedim ayrılırsın . Başkasına katlanırsın. Bi özler kahrolursun. Olmadı . Unutupta gizlice , Elim gider telefona. Yıllar geçti aradan , Arasam mı bu gece ? Ah !ellerim kırılaydı ... O numara ben unutaydım . Gözlerini kurutaydım. Seni öyle arasaydım. Ben seni nereden aradım? O sesini duydum. Durdum durdum. Şeytana uydum.

0 yorum:

Yorum Gönder